torsdag 9. desember 2010

Tidstyver

Tenkte jeg skulle skrive et lite stykke om mine tidstyver. Tidstyver, hva er det tenker du kanskje? Jo, det er de tingene som vi bare "må" gjøre uansett hvor lang tid det tar. Jeg har 2 store tidstyver akkurat nå. De er:


  1. Facebook: Uansett om jeg bare skal innom og kikke i 5 minutter, så blir det lengre enn det. Jeg må jo innom og kikke hos min samboer, og alle mine 3 døtre. Deretter så MÅ jeg jo innom Frontierville, og det tar mer enn bare 5 minutter skal jeg love. Deretter så MÅ jeg innom et nytt spill som heter City Ville. Og det tar og mer enn bare 5 minutter. Plutselig så er de 5 minuttene blitt til en time eller 2.
  2. Playstation: Jada, jeg vet. Jeg er tross alt over 40. Men, er det ikke lov å ha litt gøy da og? Det siste spillet jeg har kjøpt er Gran Turismo 5. Bare MÅ spille minst en time hver kveld. Ikke er jeg god, og ikke får jeg det helt til, men spille må jeg uansett.
Sånn, det har dere mine to tidstyver. Har du noe du bare MÅ gjøre, uansett om det tar både en og to timer hver dag?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar