søndag 26. desember 2010

Jul i Drangedal

Da var det siste kvelden her i Drangedal denne jula. Har vært en fin feiring og har fått masse god mat og flotte presanger. Temperaturmessig så har det vel vært en av de kaldeste julefeiringene jeg har vært med på i allefall. -20 har vært regelen og ikke unntaket.

Når det gjelder julegaver så fikk jeg klær, ny hodepute, bøker og filmer. Fikk og en flott kaffekopp som skal holde kaffen varm lenge. Det får vi testa i morgen på turen hjem til Bryne.

Når vi kommer hjem til Bryne må vi begynne å tenke på å få pinnekjøttet i vann for en julemiddag med mine 3 flotte døtre på tirsdag. Og så blir det å teste en av gavene litt ekstra. Fikk Assassins Creed Brotherhood av min minste bror. Blir ikke mye tilgang på tv-en for min kjære den kvelden er jeg redd ;).

2 kommentarer:

  1. eg klarer meg nok heilt fint uten tv har nok å ta meg te heime eg ;)litt rydding og vasking og klargjøring til middag på tirsdag, også har eg jo ei hue å strikke og ;)

    SvarSlett
  2. God jul :) OG takk for julegaven :)

    SvarSlett